Gynekologické krvácení

Brala jsem antikoncepcni injekci zhruba rok, v kvetnu kdy mi koncila jsem na ni chodit prestala . Menstruaci jsem dostavala normálně ale 23.8 jsem dostala menstruaci (Byla jsem na dovolené) a trvala az do 2.9 (Už jsem byla v čechách. 8.9 jsem dostala další menstruaci trvala až do 15.9 (Přestěhovala jsem se z ČR do Italie) , 24.9 jsem dostala menstruaci opět a trvala do 28.9 , a dnes 5.10 jsem menstruaci zase dostala a zatim stale trvá a je zatím nejsilnější , nevim co mám dělat , těhotenství to zřejmě nebude po takovem krvácení (test jsem si nedělala) A bohuzel si nevim rady jelikož nejsem v Čr a ke svemu gynekologovi nemohu , doufám že mi budete schopni na to alespon málo říci. Předem mockrat Děkuji

Odpověď odborníka:

Vážená paní,
pokud se vyloučí testem gravidita která není pravděpodobná jedná se o nepravidelné krvácení je potřeba vyšetření včetně ultrazvuku a nasazení hormonální léčby k úpravě cyklu, pokud nebude efekt dostatečný pak připadá do úvahy kyretáž.
Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

MUDr. Jan Sládeček
 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: