Gynekologické krvácení

Dobrý den, měla jsem pohlavní styk s přítelem a hned po styku jsem krvácela. Krev byla světla skoro bych řekla, jako by byla zředěná \'\'vodou\'\'. Před 11 dny jsem brala clotrimazol tablety, menstruace mi skončila před 5 dny. Může to mít spojitost s tabletami? Děkuji

Odpověď odborníka:

Bylo by zapotřebí vyšetření aby se odlišilo zda krvácení je z povrchu čípku nebo z dutiny děložní a podle toho se zvolil další postup. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Uz břicha Paní doktorko, mám dotaz byla jsem na UZ břicha pro občasné bolesti v...
  • Bolesti kolen - bakerova cysta Mám dotaz stále se mi tvoří pod oběma koleny...
  • Krecove zily Je mi 23 let a mam na leve noze krecove zily. Trpi na ne oba...
  • Bakterie ve spermatu Po návštěvě několika URL lékařů a ordinací mě nakonec...
  • Třes rukou Stále více se mi zhoršuje třes rukou, potíže jsou zejména při psaní...
  • Bolest v tříslech Mám RA a poslední dobou mě hodně bolí v tříslech. Vadí mi to...
 
Naposledy čtené: