Gynekologické problémy vs. bolest hlaty

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat: paní gynekoložka mi napsala Norethisteron 3X denně, protože jsem měla silnou menses, cca 8 dní, dnes již 3 den jím norethisteron ale šíleně mě bolí hlava. Taková pulzující bolest. Večer mám problém usnout a když už usnu, bolest hlavy mě probudí. Chtěla bych vědět, jestli to může být spojeno s Norethisteronem nebo ne? A případně jaké prášky proti bolesti hlavy můžu použít? Měla jsem brufen 4OO ale vůbec nezabral. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Intenzivní migrenózní bolesti hlavy jsou důvodem k ukončení léčby tímto přípravkem, raději jej vysaďte informujte svoji gynekoložku na bolest zkuste algifen. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Vyšetření konečníku
Články: Vyšetření konečníku
Vyšetření konečníku patří...
Může vás potkat žilní trombóza? Nechte se otestovat!
Články: Může vás potkat žilní trombóza? Nechte se otestovat!
Lidé trpící křečovými...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Hormonální léčba rakoviny prostaty může vést k osteoporóze
Předoperační vyšetření
Články: Předoperační vyšetření
Předoperační vyšetření je...
Jak se diagnostikuje alergie
Články: Jak se diagnostikuje alergie
Na počátku celého procesu...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: