Gynekologický problém

  • Dotaz od: EVA LISSKOVA
  • Publikováno: 8.3.2009
  • uLékaře.cz

dobrý krasný večer nevím jestli piši do spravne odornosti ale mam už přes 8m uporne svědění někdy až bolest a vyražku nad genitaliemi nebo na tydkych pyscích u gynekologa jsem byla napsal mi v rozmezí 2 masti ale vždy se to vrato ,na 3-4 dny to přestane a znovu jsem z toho moc nervozní děkuji za odpověd eva l 67let

Odpověď odborníka:

Dobrý den, svědění a vyrážka v oblasti stydkých pysků může být způsobena různými příčinami. Doporučoval bych proto návštěvu jednak gynekologa, ale také kožního lékaře, který Vás vyšetří a navrhne odpovídající léčbu. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x