Gynekologie

7 den po konci menstruace jsem začala krvácet, není to silné krvácení jako při klasické menstruaci, ale ani to není jen špinění. Když srovnám časovou posloupost, tak v pátek mi zkončila menstruace, v pondělí a úterý jsem prodělala celkem silné střevní potíže a v pátek přišlo krvácení mimo ciklus. Mohlo by to mít souvislost? Mám dva roky po konizaci děložního čípku a při poslední prohlídce u gynekoložky byly testy v pořádku.Pravidelně beru HA, ale při střevních potížíc co popisuji výše jsem jednu pilulku zapomněla vzít. Pokud krvácení neodezní, chystám se k lékaři, ale asi jako každá žena co se jí něco takového děje mám otázky co se děje a čím je to způsobené.

Odpověď odborníka:

Ano, jděte k lékaři. Ale podle vašeho popisu budou potíže souviset s neúčinností antikoncepce během střevního onemocnění. Jednak jste jednu tabletu zapomněla, jednak při střevních potížích se hůře vstřebala a efekt nebyl plný.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: