Gynekologie

Dobrý den, v srpnu jsem vysadila antikoncepci. Menstruace se až do listopadu nedostavila tak jsem užívala Norethisteron. Do 5 dnů po užívání se dostavila. Chtěla jsem vědět jestli mohu teď otěhotnět nebo ne? Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Teoreticky otěhotnět můžete, ale samozřejmě se zatím nedá s jistotou říci, zda u vás bude probíhat ovulace tak, ja má i po vysazení hormonální léčby. Jinými slovy: pokud otěhotnět nechcete, pak určitě používejte kondom. Pokud otěhotnět chcete, můžete mít klidně nechráněný styk, ale zda ovulujete, to se pozná až časem.

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Pepřovník zvedne náladu – nebo také žaludek
Články: Pepřovník zvedne náladu – nebo také žaludek
Víte, co mají společného...
Možnosti léčby neuropatické bolesti
Články: Možnosti léčby neuropatické bolesti
Neuropatie jsou potíže...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: