Gynekologie

Dobrý den, vysadila jsem antikoncepci. Měcíčky jsem nedostala cca 3 měsíce a tak jsem užívala Norethisteron. Teď už mám cyklus skoro pravidelný akorád při ovulaci 2 dny špiním. Můžu otěhotnět nebo ještě není tělo připravené? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Petro, otěhotnět můžete. Špinění se při ovulaci může objevit.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Když pohyb zhoršuje dýchání
Články: Když pohyb zhoršuje dýchání
Nedostává se vám při...
Epilepsie
Články: Epilepsie
Epileptický záchvat může...
Druhý polštář pod hlavu může pomoci udržet nižší nitrooční tlak
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Pooperační bolest
Články: Pooperační bolest
Chystáte se na svou první...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: