Ha

Dobrý den , chtěla jsem se zeptat tento měsíc jsem chtěla vynechat MS ale po braní dalšího pláta po 3ch prášcích jsem to dostala měla jsem to od 9.5. zhruba do 13.5. o víkendu jsem měla pohlavní styk s přítelem a začala jsem zase krvácet a to celkem dost a dnes 18.5. stále špiním. Co by to mohlo být ? děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Při kontinuálním užívání se to může vyskytnout nevím jaký máte preparát,dokončete balení a udělejte 7 denní pauzu. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Genetické vyšetření
Články: Genetické vyšetření
Genetické vyšetření je...
Sedm mýtů o bolestech zad
Články: Sedm mýtů o bolestech zad
Většina z nás zná potíže se...
Léčba sexuálně přenosných nemocí u těhotných žen
Články: Léčba sexuálně přenosných nemocí u těhotných žen
Možnosti léčby sexuálně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x