Ha

Dobrý den, chci se zeptat v dubnu jsem vysadila HA a menstruace se mi objevila o čtyři dny dříve než měla. Je možné, že je to z toho? Nebo je možné, že bych měla cystu na vaječníkách? Protože mě poslední dobou bolí v podbříšku ( ale ne každý den třeba ob den ), takový tlak cítím. Ještě mám jeden dotaz..je pravda, že žena v těhotenství nemá mentruaci? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, že jste vysadila antikoncepci, může být cyklus delší, kratší, tzv. podle Vašich vlastních biologických hodin. Co se týče cysty, lze navštívit gynekologa, zatím pro to nevidím důvod. Bolesti při cyklu jsou normální, antikoncepce je tlumí. V těhotenství žena nemenstruuje.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Na snowboardu pozor na ruce!
Články: Na snowboardu pozor na ruce!
Opět se blíží období výletů...
Zánět spojivek
Články: Zánět spojivek
Konjunktivitida, zánět...
Holčička, nebo chlapeček? Opravdu (ne)lze pohlaví ovlivnit?
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Melatonin je
Velká neznámá: autoimunitní poruchy
Články: Velká neznámá: autoimunitní poruchy
Když člověka začne bolet...
Při lupénce může pomoci i propolis
Články: Při lupénce může pomoci i propolis
Ač to zatím nebylo vědecky...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: