Ha a hemoroidy

Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat zda může mít hormonální antiko vliv na zhoršení stavu při hemoroidech. Děkuji a zdravím

Odpověď odborníka:

Hormonální antikoncepce může vést ke zhoršení stavu cév - tzn. jak křečových žil, tak hemorhoidů, což je vlastně taková varianta křečových žil. Doporučovala bych dlouhodobé užívání tablet na posílení žilní stěny (venotonik).

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Urologické vyšetření
Články: Urologické vyšetření
Urologie je lékařský obor...
Jak se hodnotí rakovina prostaty
Články: Jak se hodnotí rakovina prostaty
Stadium neboli rozsah...
Osm způsobů, jak snížit riziko rakoviny prsu
Články: Osm způsobů, jak snížit riziko rakoviny prsu
Hlavní rizikové faktory...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Nachlazené miminko: zmírněte rýmu a usnadněte mu dýchání
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: