Ha a nitrofurantoin-ratiopharm

Dobrý den, měla jsem akutní zánět ledvin a močového měchýře a doktor mi předepsal Nitrofurantion. Budu to brát půl roku a někde říkají, že to není antibiotikum a někde naopak. Tak bych se chtěla zeptat, jestli dlouhodobé užívání bude mít vliv na mou antikoncepci Mistra. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nitrofurantoin by neměl snižovat účinost antikoncepce, není to penicilinové antibiotikum. Na druhou stranu bych použila buď bariérovou antikonceci nebo spermicidní gel.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x