Ha a otěhotnění

Dobrý den chtěla bych se zeptat před 3 měsíci jsem začala brát svoji první antikoncepci Belara a první měsíc jsem měla krvavý výtok při němž jsem mela pohlavní styk je možné že jsem mohla otěhotnět i když jsem mezitím dostala menstruaci?

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech po nasazení se špinění může vyskytnout, byla-li menses, je těhotenství nepravděpodobné-pokud jste neudělala chybu v užívání, pokud chcete mít úplný klid v duši udělejte si těhotenský test. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x