Ha a průjem

DObrý den, chtěla bych se zeptat když jsem si v 7 hodin ráno vzala přeposlední pilulku HA a asi 2 hodiny poté jsem měla menší průjem, ovlivńilo to učinost HA? a Můžu se po 7 denní pauze na HA opět spolehnout? děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lucko! Průjem je stav, kdy stolice odchází (mnohem) častěji než běžně. Vy nepochybně myslíte odchod řidší stolice. Ta nemá pravděpodobně s délkou trávení nic společného. Nemyslím, že v případě jednorázové řidší stolice by účinnost antikoncepce utrpěla. Máte-li pochybnosti, použijte ve stávajícím cyklu doplňkovou antikoncepci. Po předepsané "pauze" se při pravidelném braní pilulek ochrana nijak nesnižuje.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x