Ha a spineni mimo menstruaci

Dobry den. Chtela jsem se zeptat. Mam "silnejsi spineni" a uzivam HA mistra. Menstruaci jsem mela cca 2 tydny zpet. Po 7 denni pauze jsem zacla brat antikoncepci a jsem v polovine platicka. Muzete mi poradit co s tim, nebo co je spatne? Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Je zapotřebí vyšetření včetně ultrazvuku a pokud by se to opakovalo i v dalším cyklu byla na na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vyrážka po antibiotikách? Může jít o alergickou reakci
Články: Vyrážka po antibiotikách? Může jít o alergickou reakci
Nežádoucí reakce na léky je...
Bechtěrevova choroba
Články: Bechtěrevova choroba
Bechtěrevova choroba nebo...
Hemoroidy
Články: Hemoroidy
Hemoroidy, žilní městky...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: