Ha azalia 1menstruace a nic

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, po 6ti nedělích jsem začala brát HA AZALIA.Asi po týdnu jsem dostala první menstruaci a tím to skončilo. Do dnešního dne jsem další nedostala. Je to normální? Můžu mít tak dlouhé spoždění? Nebo jak se dozvím, kdy příště dostanu další menstruaci? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Azalia se užívá kontinuálně a není při pravidelném užívaní menses. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x