Ha sunya

Dobry den,chtěla jsem se zeptat je mi 17 let a začala jsem poprve brát antikoncepsi Sunya.Začala jsem podle navodu přesně každy den ve stejnou dobu hnedka 1 den menstruace.Ale od te doby co je beru je to už 14 dni krvácim každy den,prvních 8-9 dnu tak středně meně než normálně a tedka zbylich dnu krvácim strašně slabě par kapek za den.Tak se chci na to zeptat nehledě na to,že jsem měla styk,když je napsane,že od prviho dne menstruace jsem chráněna jestli to nevadi,nebo jestli se mi to ještě upravuje.Moc děkuju za radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud takhle krvácíte, jistě byste bylo nejvhodnější se jít poradit za svým gynekologem, který vás vyšetří a s vámi probere možnosti řešení - nejsnazší by bylo pro vás asi vyměnění HA za jiný typ. Ale určitě nečekejte, není potřeba otálet, pokud takto reagujete, není to obvyklé, porada s lékařem je nutná. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: