Hemangiom

Dobrý den, mám takovou prosbu, měla jsem asi 2 tečky na prstech levé ruky, nějak jsem tomu nevěnovala pozornost, ted nedávno se mi začali dělat další asi 3 jedna na zápěstí, druhá na stehnu a třetí na bradě, kožní jsem se ptala na ty na prstech a řekla mi, že se jedná o hemangiomi a že se to řeší laserově, že to není vůbec nic vážného, prostě estetická vada. Mě jen napadlo, nemá to nějakou spojitost třeba s játrami? Nebo je to opravdu jen něco s cevní stěnou. Jaká je prevence?Může to být způsobeno třeba léky, které beru?..To jsou Lamiclat a Coaxil. Moc díky za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den Eliško! Vznik hemangiomů nemá opravdu žádnou spojitost s onemocněním jater ani s užíváním léků. Jedná se spíše o kosmetický defekt. Jen pokud by se jejich počet stále zvyšoval, bylo by vhodné zajít se znovu ukázat kožnímu lékaři. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: