Hemeroidy

Dobrý den, dnes jsem začal pociťovat takové jemné poškrabávání u řitního otvoru a problém s vyprazdňováním (jakoby menší zácpa) , zprvu jsem si nepřipouštěl, že by se mohlo jednat o hemoroidy, ale zřejmě je opak pravdou. Při vyprazdňování z konečníku jsem cítil jakoby štípající pocit (přirovnal bych to k požití pálivějšího jídla a jeho následném vyprazdňování, které jsem však nepožil). Trochu se bojím, zda se nemůže jednat o nějakou z pohlavních chorob, spíše si myslím, že se jedná o hemoroidy. Již jsem si vzal 2 tablety detralexu, který je určen proti hemoroidům (pokud se dle fotky jedná skutečně o hemoroidy) a mohl bych ještě použít rektální mast Faktu. Chtěl bych se tak zeptat zda mohu tyto léčebné prostředky použít k léčbě a jak často bych měl mast aplikovat. K tomuto příspěvku přikládám dokumentační fotografii. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dle fotografie se jedná o hemoroidy, pálení může být způsobeno také anální fisurou. Používejte nadále Detralex a Faktu, pokud so obtíže budou opakovat je třeba proktologické vyšetření. blíže viz www.proktologickaordinace.cz

MUDr. Tomáš Mašek
MUDr. Tomáš Mašek

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Chirurgické oddělení Nemocnice Na Františku, Proktologická ambulance Praha 6

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x