Herbalife na posílení organismu

Dobrý den, před pár lety jsem užívala Herbalaife, ale ne na hubnutí, ale na posílení organismu, protože to bylo na jaře, a od té doby mám pořád problémy se zdravím. Hned po dobrání mi začala páteř, a od té doby všechy nemoci propuknou naplno. Pořád chřipky s velkými horečkami, blokády páteře. Nemohla jsem si s tím tehdy spíše uškodit, než pomoci? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, potravinové doplňky většinou neškodí (pokud je používáte podle předpisů). Pravděpodobnější je, že k současným problémům přispělo oslabení imunitního systému nebo zvýšený stres, změna životního stylu. Svěřte se s těmito problémy praktickému lékaři, který zváží potřebná vyšetření (např. zjistí, jestli Váš imunitní systém není osalben jiným onemocněním).

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: