Hlenovitý bílý výtok, menstruace se týden nedostavila

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Na konci dubna jsem měla angínu, brala jsem 10-ti denní antibiotika a 20-ti denní probiotika. Když jsem probiotika dobírala, objevil se mi 4denní jemně zakrvácený výtok ( ještě nikdy se mi to nestalo, ale říká se že v mém věku je to normální (bude mi 21 let) a také to bylo 17dní po prvním dni předchozí menstruace). Před týdnem jsem měla dostat menstruaci ale zatím se mi nedostavila a také mám sem tam výtok, který vypadá jako bílý hlen, není tekutý, nezapáchá. Ale jinak mě nic nebolí, nesvědí. Tak bych se chtěla zeptat, jestli to může souviset s těmi antibiotiky nebo to může být nějaká nemoc, zánět a proto jsem nedostala menstruaci (neberu antikoncepci, nejsem sex.aktivní). Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, léčba antibiotiky neměla jistě žádný vliv na poruchu menstruačního cyklu. Opožděná menses má mnoho důvodů, pokud můžete vyloučit těhotenství, můžete chvíli počkat, zda opožděněn nepřijde, nebo zajít na gynekologii, kde lékař posoudí, o co se jedná a event. menstruaci vyvolá.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x