Hleny

Dobrý den mám přebytek hlenů které dost vykašlávám užívala jsem acc,mukosolvan a podobné a užívám tabletky na vysoký tlak vidotin furon a cint a také užívám valfarin a bisoprol. Můžete mi poradit co na tyto hleny a kašel mám a mohu užívat? když mi skoro nic nezabírá a když tak jen trochu Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, milá paní Alice- rozhodně byste měla svůj problém řešit se svým praktickým lékařem. Tvorba hlenu, jeho množství a viskozita- to vše jsou velmi obecné projevy, u každého člověka je zapotřebí při jejich hodnocení vycházet ze zcela konkrétních nálezů.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x