Hnědá krev

Dobrý den, chtela jsem se poradit. 2 roky jsem brala HA teď jsem na měsíc vysadila a měla jsem nechráněný styk se svým partnerem který se do mě udělal. Dostala jsem menstruaci asi jen na 1-2 dny už je to 5 dní co jsem ji dostala a dnes ze me vyteklo spoustu hnědé krve. A ještě jsem zapomněla říct- když mi začala menstruace par dni zpět zase jsem začala užívat antikoncepci.. Mohla bych se zeptat co to je? A jestli se mám něčeho bát? Je mi 17 let. Dekuju za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den nechráněný styk je vždy rizikem pro nechtěné otěhotnění. pro váš klid si udělejte s třítýdením odstupem od menstruace těhotenský test z moči. budete mít jasno. ono krvácení po styku, kdy jste nebyla chráněna, bylo zvláštní, může souviset s lecčíms. pokud jste znovu nasadila atk s prvním dnem onoho krvácení tak nadále chráněna jste, pokud další krvácení bude zase vypadat jinak než jste byla zvyklá, tak konzultujte svého gynekologa. ten těhot. test si udělejte- v případě pozitivity opět konzultujte s vaším gynekologem.

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: