Hnědý povlak na jazyku

Dobrý den, chci se optat, dceři je 7 měsíců a tento týden měla 4 dny teplotu cca 38,3 a k tomu měla průjem..teplotu jsme srážely nurofenem a na průjem dostala dvakrát smectu a dietní stravu.Mrkev s brokolicí, mrkev s rýží, borůvkovou přesnídávku a banán, když vše ustalo, tak jsme zjistila, že má hnědozelený jazyk. Čím to může být? Mám jí znovu k lékaři? již byla během teplot dvakrát a ten jazyk neměla. Je to reakce na léky nebo na stravu? ještě mě napadlo, že dceru kojím a jak jí bylo špatně tak víc pila ode mě než jídlo a já si už druhý týden potírám rameno 2x denně mastí a kapkami na povrchovou plíseň , s tím, že mi to bylo předepsáno, že už kojíme jen málo a v noci...když jí bylo špatně pila častěji, tak mě napadlo, jestli se něco nedostalo z mastičky do mléka ( fudicin, exoderil )a došlo k zhnědnutí jazyku u dcery. Jsem z toho celkem vystrašená, děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Gabrielo, hnědý povlak na jazyku bude mít nejspíše souvislost s podanou stravou či léky (Smecta). Dejte dceři dostatečné množství tekutin a povlak jistě zmizí. Vstřebávání látky kůží z masti, kterou používáte, je velmi nízké, proto nebude mít vliv na zdravotní stav vaší dcery.

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: