Hnědý tmavý výtok

Dobrý den je mi 18 a mám takový dotaz? Chtěla jsme se zeptat jak důležitá je menstruace? Četla jsem,že žena nemusí každý měsíc pravidelně menstruovat,že stačí jednou za čas. Beru HA Jangee a ted jsem jí už cca 2 měsíce neměla,že sjem zkusila jí teda nemít. Ted mám asi 3 dny tmavý hnědý výtok. Trpím na výtoky z pochvy,které jsou takové nažloutlé a toto mě zarazilo. Trpím i na bolesti v podbřišku a byly mi zjištěny varixy v malé pánvi a můj gynekolog mi řekl,že ty bolesti by s těma srůsty mohli souviset. Gynekolog mi dělal i stěr z pochvy když jsme byla na prohlídce v únoru a vše bylo v pořádku,že výtoky nejsou známkou infekce. Mohl by jste mi poradit? Předem děkuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při užívání hormonální antikoncepce bývá menstruace velmi slabá, někdy téměř neznatelná. část uživatelek i napojuje několik balení za sebou a tím si odsouvá menstruační krvácení. Při užívání antikoncepce to není žádný problém. Jiná situace by byla, kdyby takto probíhala menstruace bez užívání antikoncepce.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: