Hnědý výtok

Dobrý den, poslední dobou sleduji, že poté co mě můj přítel vyprstí tak mám hnědý výtok, ale jen potom jakoby vyteču a pak nic. Takhle už jsem to měla dvakrát. Beru druhým měsícem antikoncepci značky Belara, jsem panna a je mi 15 let. Nevím jestli to není něco važného, byla bych ráda za odpověď :P

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zřejmě si neumyl ruce mýdlem a neostříhal nehty... jiný nápad nemám proč máte obtíže při této sexuální praktice... pokud je špinění i v jiných situacích, je vhodná kontrola u gynekologa

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak správně ošetřit puchýř
Články: Jak správně ošetřit puchýř
Odřely vám nohy nové boty...
Vyšetření osteoporózy
Články: Vyšetření osteoporózy
Cílem vyšetřovacích metod u...
Tlukot srdce: Na čem závisí jeho rychlost?
Články: Tlukot srdce: Na čem závisí jeho rychlost?
Faktorů ovlivňujících...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: