Hnědý výtok

Dobry den, tento mesic se u me objevil asi v polovine cyklu hnedy tuhy vytok, ktery trval pouze jeden den. Uzivam jiz 6 let antikoncepci Katya. Kvuli dovolene jsem si musela predchozi dve platicka spojit, ale v tomto prubehu se zadny vytok neobjevil a v nasledujici sedmidenni pauze jsem normalne menstruovala. Vytok se objevil az s nasledujicim platickem po pauze. Proto jsem chtela poprosit o radu, co by to mohlo byt. Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Slabé zašpinění se může při užívání antikoncepce objevit pokud by se opakovalo i v dalším cyklu byla by na místě úvaho o změně preparátu, Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: