Hnědý výtok

Dobrý den, před dvěma týdny jsem měla nechráněný pohlavní styk s novým partnerem a tři dny na to se mi objevil hnědý výtok, nijak nezapáchá, trvá to už celý týden. Mám tři dny před menstruací, antikoncepci beru od 15. ale měla jsem asi dva roky pauzu, ted beru rok Leverette, mám občas problém s vynecháním nebo zapomenutím na čas, ale ne pravidelně. Před dvěma lety jsem byla na konizaci, ale žádné další komplikace nebyli. S bývalým přítelem jsem takový problém neměla. Nemohlo by se jednat o nějakou pohlavní nemoc?? Svého gynekologa chci navštívit hned jak mi skončí cyklus. Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

O pohlavní nemoc se jednat nebude spíše to může být způsobeno nepravidelným užíváním antikoncepce Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Články: Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Škrábancům a odřeninám se...
Víte, jak funguje vaše antikoncepce?
Články: Víte, jak funguje vaše antikoncepce?
Většina žen užívajících...
Ze života klíštěte
Články: Ze života klíštěte
Klíště, které nás ohrožuje...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: