Hnědý výtok

Dobrý den, je mi 19 let a pul roku beru antikopcepci Bellvalyne. Minuly tyden jsem mela dvakrat pohlavni styk a vcera se objevil hnedy vytok. Pravidelne cvicím silova cvicení a workout. Menstruaci mam dostat az za tyden. V pondeli odjizdim na mesic do zahranici a nemuzu se dostavit k lekari. Cim by to mohlo byt?

Odpověď odborníka:

dobrý den, může to být jednorázové, pokud se bude objevovat častěji, navštivte gynekologa. Pokud zatím bez potíží, navštivte lékaře po návratu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ztrácíte paměť? Rozpoznejte nemoc od obyčejného zapomínání
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Když se řekne srdeční infarkt
Články: Když se řekne srdeční infarkt
Srdeční infarkt je běžně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Kůže prozradí, na co je tělo alergické
Články: Kůže prozradí, na co je tělo alergické
Mnoho lidí přichází k...
Roztroušená sklerosa
Články: Roztroušená sklerosa
Roztroušená sklerosa je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: