Hnědý výtok

Dobrý den, mám už 2 den hnědý výtok,nic mě nesvědí ani nebolí. Beru HA lindynette.mám poslední prášek brát příští týden v pondělí. stalo se mi že jsem si nevzala prášek v sobotu a zjistila jsem to až na druhý den večer a tak jsem si vzala neděli a pokračuji.. Může to být z důvodu vynechání prášku?

Odpověď odborníka:

dobrý den, je to z důvodu vynechání.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Články: Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Alergie na arašídy, lískové...
Rakovinné bujení – ohlásit se může nejen bolestí, ale i horečkou
Impotence
Články: Impotence
Nedostatečná tuhost...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: