Hnědý výtok

Chtela jsem se zeptat co muze znamenat ze mam hnedy vytok . V nedeli jsem si zapomnela vzit antikoncepci, tak jsem si ji vzala v pondeli rano(od te doby mam hnedy vytok) ale nebylo mi dobre tak jsem zvracela a myslim ze prasek sel s nim..myslite, ze to muze byt tim, ze sem si prasek v nedeli nevzala a nejak jsem rozhodila sve telo? Diky za odpoved.

Odpověď odborníka:

Ano, opravdu si myslím, že je to tím, že jste vynechala prášek. Jde o to, že zakolísala hladina hormonů a organismus na to reaguje pseudomenstruačním krvácením. Antikoncepci dále užívejte dle plánu, výtok by měl během pár dní zmizet.
S pozdravem,
MUDr. Klímová

MUDr. Nikola Klímová
MUDr. Nikola Klímová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Protikuřácký zákon – o důvod víc, proč přestat kouřit
Trpíte astmatem? Pozor na náhlé změny teplot!
Články: Trpíte astmatem? Pozor na náhlé změny teplot!
Jako "na houpačce", to je v...
Zánět spojivek
Články: Zánět spojivek
Konjunktivitida, zánět...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Akutní zánět nehtového lůžka. Jak ho rozeznat a léčit?
Spolehlivost LH testů
Články: Spolehlivost LH testů
Běžnou metodou vyšetření...
Diagnóza žloutenky typu C neznamená konečnou
Články: Diagnóza žloutenky typu C neznamená konečnou
Když odezní prvotní šok...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: