Hnědý výtok

Dobrý den, už zhruba půl roku mě trápí tmavě hnědý výtok, který nastupuje týden po menstruaci a trvá zhruba 5 dní. Tento problém řeším i u svého gynekologa, ale pořád neúspěšně. Předepsal mi antibiotika několik druhů, která nezabrala, potom jsem si nechala udělat vakcínu proti různým poševním mikrobům, vakcína také nezabrala. Při poševních stěrech a na cytologickém vyšetření bylo vše v pořádku. Chtěla bych se zeptat na Váš názor co je příčinou tohoto problému. Je mi 20 let. HA beru 4 roky a sexuálního parnera mám stálého. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Zde by vám mohla pomoci-pokud jsou všechny výsledky v pořádku změna antikoncepce příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: