Hnědý výtok

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na jednodenní hnědý výtok navazující na menstruaci...před 3 měsíci jsem vysadila HA Minerva, 2 mestruace sice nepravidelné,ale v pořádku, 3. menses byl s hnědým výtokem před krvácením...může to něco značit nebo je to jen horm.nerovnováha? měla bych zajít na gynekologii k lékařce? Děkuji za odpověď Peťa

Odpověď odborníka:

dobrý den, je to normální počátek menstruace. pokud nemáte bolesti a je to před menstruací a hned navazuje menstruace, ikam chodit nemusíte.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Sklivcové zákalky Mám problém se zhoršujícími se sklivcovými zákalky. Objevily...
  • Suchý dráždivý kašel Mám takový problém. Dceři jsou čtyři roky a už asi dva...
  • Varikokéla Omluvte mě za mé časté dotazy , ale ještě bych se chtěl zeptat...
  • Zranění kolene (meniskus) Pane doktore, rád bych se na Vás obrátil s dotazem...
  • Svedive bolaky Uz 2 mesice trpim svedenim kuze na celem tele.pred par tydny se...
  • Insomnie -já normálně nespím už 22 let. Vše začalo tím, že jsem se starala o...
 
Naposledy čtené: