Hnědý výtok

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na takovou věc. Nikdy se mi to nestává a proto jsem neklidná. Je mi 19 let. Užívám HA Dienille asi rok, před tím asi dva roky Jeanine. Prý je to ale stejný HA. Vždy jsem měla normální menstruaci, až tento měsíc mám již druhý den jen hnědý výtok = špinění (jako vždy na konci menstruace). Mám nějak spozornět? Předem děkuji za odpověď. Jen chci ještě říci, že cca před půl rokem jsem měla léčenou vaginální infekci, ale nyní nic nepálí, nesvědí. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vylučte těhotenství testem zakoupeným v lékárně, jinak se nemusíte obávat žádného problému.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
24 hodin s revmatoidní artritidou – 5 tipů na pomoc
Články: 24 hodin s revmatoidní artritidou – 5 tipů na pomoc
Pokud trpíte revmatoidní...
Vyšetření moči
Články: Vyšetření moči
Vyšetření moči patří mezi...
Hormonální antikoncepce: vedlejší účinky, o kterých se nemluví…
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Utajená zlomenina obratle
Články: Utajená zlomenina obratle
Osteoporóza neboli "tichá...
Osm tipů, jak ulevit nemocným kloubům na rukou
Články: Osm tipů, jak ulevit nemocným kloubům na rukou
Chránit klouby před...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: