Hnědý výtok

Dobrý den, před 10ti dny mi skončila mentruace, antikoncepční pilulky beru již přes rok pravidelně, ale dnes se u mě objevil hnědý výtok. Co to znamená? Můžu být těhotná? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, těhotenství to zrovna být nemusí, spíše výkyv hormonální. Záleží, zda děláte pauzy mezi platíčky nebo ne, jak Vám sedí antikoncepce, zda jste nebyla nemocná apod.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Patní ostruha
Články: Patní ostruha
Počet lidí sužovaných...
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Přisáté klíště – co teď?
Články: Přisáté klíště – co teď?
Přisáté klíště je v průběhu...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
24 hodin s revmatoidní artritidou – 5 tipů na pomoc
Články: 24 hodin s revmatoidní artritidou – 5 tipů na pomoc
Pokud trpíte revmatoidní...
9 tipů, jak zatočit s bolestí hlavy
Články: 9 tipů, jak zatočit s bolestí hlavy
Tuhle zdravotní potíž zná...
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: