Hnědý výtok

Dobrý den, vždy, když jdu ke gynekologovi, předepíše mi čípky nebo mastičky na klasický výtok - s tím žiji už několik let, jsem na to zvyklá. Posledních pár dnů se mi ale objevuje skoro denně hnědý výtok, jako začínající nebo doznívající menstruace. Potíže se objevily v době, kdy jsem si pro vlastní potěšení pořídila vibrujícího kamaráda. Může to s tím mít něco společné? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, souvislost zde může být. Pomůcku byste měla ošetřovat speciálním desinfekčním roztokem, aby nedocházelo k zavlečení infekce do pochvy. Použití by nemělo být hrubé, abyste si nezpůsobovala oděrky genitálu.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: