Hnědý výtok

Dobrý den, je mi 16 let a trápí mě hnědý výtok. Měla jsem ho dvakrát, ale vždy jen jeden den. Přešla jsem z antikoncepce Minisiston na Natalya. Mohlo by to být změnou? Děkuji

Odpověď odborníka:

Při změně antikoncepce je to pravděpodobné,pokud by se to opakovalo i dalších cyklech,bylo by vhodné vyšetření. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Otřes mozku
Články: Otřes mozku
Otřes mozku, neboli komoce...
Kašel je zcela přirozený reflex těla
Články: Kašel je zcela přirozený reflex těla
Kašel je přirozený reflex...
Jak správně ošetřit puchýř
Články: Jak správně ošetřit puchýř
Odřely vám nohy nové boty...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x