Hnědý výtok

Už týden mě trápí hnědý (trochu krvavý) výtok a menstruaci mám dostat až za týden. Sexuálně jsem aktivní (se svým stálým přítelem) a HA Mistra beru už víc jak půl roku a zatím jsem s ní neměla žádný problémy. Je mi 17 let a nevím, jestli mám ještě čekat nebo navštívit svého gynekologa. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Udělejte sedmidenní pauzu a začněte nové platíčko. Pokud by se potíže opakovaly, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Akutní zánět nehtového lůžka. Jak ho rozeznat a léčit?
Některé léky proti bolesti mohou způsobovat závislost
Články: Některé léky proti bolesti mohou způsobovat závislost
Většina z nás vlastní...
Alergická rýma
Články: Alergická rýma
Hlavním vyvolavatelem...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Články: Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Není to příjemné pomyšlení...
Pomozte si cvičením od bolestí zad
Články: Pomozte si cvičením od bolestí zad
Základem zdraví je zůstávat...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: