Hnědý výtok - doplnění

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně hnědého výtoku. 11.1. jsem byla na první gynekologické prohlídce a zároveň pro antikoncepci (Veyanne). Prohlídka proběhla v pořádku. Sestra mi pak ještě odebírala krev kvůli nějaké trombóze. 18.1. jsem začala menstruovat (očekávaná menstruace), ale již od 16.1. jsem měla hnědý výtok. Menstruace byla poněkud kratší než obvykle, asi 4 dny (normálně 7) a po menstruaci se mi objevil znovu hnědý výtok. 21.1. jsem ještě byla na jedněch odběrech krve (kvůli něčemu jinému). Dnes 26.1. mám pořád ještě hnědý výtok. Poslední pohlavní styk byl 31.12. Břicho mě nebolí a nezaznamenávám ani jiné problémy. Budu ráda za odpověď. Veronika Doplnění: první den menstruace teda 18.1. jsem začala brát antikoncepci.

Odpověď odborníka:

Při nasazení antikoncepce se v prvních cyklech může slabé špinění vyskytnout. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: