Hnědý výtok po první menstruaci po miniinterupci

Byla jsem na miniinterupci, první menstruace se dostavila po 6ti týdnech a trvala 5 dní, po ní hned navazoval silný hnědý výtok občas s krví, který trvá do teď ale slabší (trvá tedy 10 dní) . Je to normální?

Odpověď odborníka:

Milá Janko, i když můžete mít časně po interupci jiné krvácení v době menstruace než jste byla zvyklá, tak dlouhodobé špinění vyžaduje vyšetření u gynekologa. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Re: antikoncepce, antibiotika a postinor Jště bych s dovolením reagoval na...
  • Tehotna? Chtela bych se zeptat. Jsem v 19 dni menstruacniho cyklu. Od 12 dne mam...
  • Laringitida Můj vnuk byl teď v nemocnici, neboť trpí laringitidou, prosím o...
  • Vaginální zápach Je to pár měsíců, co jsem měla nechráněný pohlavní styk. Od...
  • Hustá stolice Dobrý, den potřebovala bych poradit mám 7 týdenního kojence...
  • Penis Mám problém s bílou oblastí na penisu(vypadající jako akné). Nepocit´uji...
 
Naposledy čtené: