Hnědý výtok v době menstruace

Dobrý den,před 3 měsíci jsem vysadila po 2 letech HA.Nyní bych ji chtěla opět brát,ARTIZIA,ale jelikož stále čekám na menstruaci nevím si rady.20.7. jsem byla na pravidelné prohlídce u gynekologa,který mi dělal stěry a něco jako proplach,nechala jsem si udělat i ultrazvuk zda nejsem v jiném stavu,a byjlo vše v pořádku,poté jsem celý den měla světle hnědý výtok.V pondělí jsem měla opět stejný výtok,a myslela jsem si že mi přišla menstruace dřív.Až na to že v úterý výtok zmizel.Tento pátek 27.7. mi měla přijít menstruace a místo ní přišel tmavě hnědý výtok,nijak nezapáchající,nemám žádné bolesti.Výtok mám až do dnes.A jelikož bych chtěla brát znovu HA musím si vzít prášek první den menstruace a tak iteď ani nevím jestli si ten prášek můžu vzít,nebo jak mám chápat ten výtok.Prosím o radu,děkuji.

Odpověď odborníka:

Nejlepsi zpusob by bylo vyvolani normalni menstruace pomoci hormonalnich injekci. Jakmile se dostavi, od prveho dne zacit uzivat vami vybranou antikoncepci. Prijemny vecer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x