Hořčík

Dobrý den, v prosinci mě trápilo brnění rukou. U lékaře mi byl zjištěn nedostatek horčíku. Od té doby užívám tříkrát denně hořčík v tabletách. Chtěla bych se zeptat, jak dlouho bych měla ještě tablety užívat, popř. jestli mi dlouhodobé užívání nemůže uškodit. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud tabletami nahrazujete chybějící hořčík můžete je užívat dlouhodobě (v takovém množství, abyste necítila problémy), s odstupem by měla být hladina hořčíku opět zkontrolována.

MUDr. Hana Králová
MUDr. Hana Králová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Interní oddělení Klinik Kösching

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x