Hořkost v ústech a na jazyku

Dobrý den,4 týdny jsem prožívala intenzivní stres a poslední týden jsem již postupně nervově nervově kolabovala-příliv emocí.úzkosti,bušení srdce ,návaly do obličeje,nespavost a třes.Nyní po vyřešení situace a postupného zklidnění pociťuji hořkost v ústech a na jazyku a přes veškěrou péči a pitný režim i pocit suchých rtů.Můžete toto nervové vypětí a dlouhodobá nervozita být příčinou těchto pocitů? V diskuzi jsem se dočetla,že to může souviset se žlučníkem (nic nepociťuji) nebo z cukrovkou(nemám zatím potvrzeno)?Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, samozřejmě nemoci mohou tento pocit způsobovat stejně jako něteré léky. Nechte se tedy podrobně vyšetřit! Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak člověk k vysokému cholesterolu přišel
Články: Jak člověk k vysokému cholesterolu přišel
Náš dnešní způsob...
EMG
Články: EMG
Elektromyografie (EMG) je...
Naučte se šetrně uvolnit ucpaný nos
Články: Naučte se šetrně uvolnit ucpaný nos
Rýma je sice běžné...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x