Hormonální antikoncepce

Mám dotaz ohledně HA. Kvuli dovolené jsem si po dobrání 21tabletek navázala další platíčko a neudělala žádnou pauzu. Když zbívali poslední 4tabletky, tak jsem si jí ale zapomněla vzít a vzala až o 24hodin později, když jsem si toho všimla. Teď jsem v týdnu menstruace, která se ale nedostavila. Těhotenský test je negativní. Je možné že je to způsobeno vynecháním tabletky nebo čím? Mám pokračovat po týdnu s dalším platíčkem i když se krvácení nedostaví? Má doktorka je ted měsíc na dovolené, tak se obracím sem.

Odpověď odborníka:

Bylo by vhodné vyčkat menses a začít první den druhá možnost je zopakovat gravitest s odstupem několika dní a pokud bude negativní tak začít s užíváním. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x