Hormonální antikoncepce - dlouhé cykly

Vážená paní doktorko, dlouhodobě užívám příprave Jeanine, na doporučení svého gynekologa nedělám pauzy mezi jednotlivými platíčky. Přibližně dvakrát do roka se stane, že začnu uprostřed užívání pilulek špinit - v ten moment přestanu s užíváním a zahájím sedmidenní pauzu. Je to tak správně, nebo bych měla pokaždé dobrat všechny pilulky z platíčka a až poté si udělat pauzu? V tom případě bych ale špinila několik týdnů. Moc děkuji za odpověď a za Váš čas.

Odpověď odborníka:

dobrý den, osobně jsem zastáncem odmenstruovat alespoň jednou za 2 měsíce.špinění mimo cyklus může být způsobeno právě tím.že neděláte 7 denní pauzy.pokud začnete špinit, vždy doberte platíčko a pak udělejte pauzu.nikdy nepřestávejte v polovině cyklu s užíváním platíčka.rozhodíte si cyklus úplně:)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: