Hormonální nerovnováha

Dobrý den, po vysazení HA /brala jsem 8 let/ mě začala zlobit menstruace - v srpnu přišla coby dvoutýdenní špinění, v září taktéž. Teď v říjnu se situace opakovala, až na to, že špinění se změnilo na krvácení, ale trvalo 3týdny. Gynekolog mně vyšetřil, ale nic, co by tenthle problém mohlo způsobovat nenašel a podle jeho slov se jedná o hormonální nerovnováhu. Předepsal mi Norethistheron po kterém krvácení ustalo. Zajímalo by mně, zda tento přípravek zastavuje pouze krvácení, nebo působí i na problém hormonální nerovnováhy? Je mi 25 let a před užíváním HA jsem měla cyklus pravidelný a bezproblémový. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Norethisteron zastaví krvácení a potom je možno jej podávat k úpravě cyklu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
 
Kam dál
Naposledy čtené: