Hormonová nerovnováha-escapelle

Dobrý večer, mám takový dotaz.. Měli jsme s přítelem nechráněný sex, po kterém jsem si zhruba 24hodin vzala tabletku Escapelle. Menstruaci jsem naposledy dostala 31.8 a předtím jsem ji měla 10.8., což bylo 21 dní, a to mi přijde dost brzo, protože sem nikdy neměla pravidelnou menstruaci a měla ji třeba po 28mi dnech někdy po 35ti dnech a tak.. za poslední cca 3týdny mám nateklá prsa a vcelku bolí. Myslíte, že ta tabletka může za moji hormonovou nerovnováhu? Nebo jak to říci? Nebo že bych mohla být těhotná? Což mi přijde pitomost, měli jsme sice nechráněný sex, ale přítel nikdy neejakuloval do mě. Ani nějak špatně mi nebylo, prostě mě jen bolí prsa... prosím poraďte mi

Odpověď odborníka:

Neudáváte datum sexu, 21 dní počítáno od prvního do dalšího prvého dne cyklu je dolní hranice normy, Escapelle je poměrně silná hormonální dávka,ale všechny potíže by měly ustat s nástupem menses. Přájemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: