Hormony

Dobrý den,posledního půl roku mám zdravotní problémy. Bolesti v podbříšku, časté špinění, bolesti hlavy, časté migrény,výkyvy nálad, nervozita - nejhorší před menstruací. Užívám hormonální antikoncepci Mirelle. Na prohlídky chodím pravidelně - drobný miom v děloze, varixy v pochvě. Téměř nemenstruuju, spíže dva dny silněji špiním. Chtěla jsem se zeptat, zda nemůže jít o předčasný přechod nebo nějakou hormonální nerovnováhu? Nemám změnit antikoncepci?

Odpověď odborníka:

Sice nepíšete kolik je vám let, ale podle popisu by bylo skutečně vhodné uvažovat o změně antikoncepce,poraďte se s vaším lékařem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: