Hormony

dobrý den pane doktore, zajímalo by mne, jak mohou výkyvy hormonu během menstruačního cyklu ovlivnit celkový stav člověka? Párkrát se mi stalo, ze se u mne objevily pocity neklidu doprovázené třesem, který po nějake době přestal. Naposledy se mi to stalo 8.den od začátku menstruace. Mohou tedy projevy neklidu, napětí,ten třes souviset s průběhem menstruačního cyklu? Pokud ano, lze tomu nějak předejít, připadne zmenšit? Moc vám děkuji za radu!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepíšete přesně věk, ale tak jak se pozorujete a píšete, tyto stavy souvisí s relativním nedostatkem hormonů zvláště estrogenu v těle. poraďte se jak dál se svým gynekologem. je možné že doporučí nějakou formu hormonální substituce.

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: