Hormony

Ze zahraničí jsem si přivezla potravinový doplněk DHEA, který bych chtěla užívat dlouhodobě. V současné době začínám s HST tibolonem. Je možné, že by se tyto látky nějak negativně ovlivňovaly?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je to možné. Rozhodně se o užívání těchto látek společně poraďte se svým ošetřujícím lékařem, který Vám předepsal HRT Tibolon, než začnete DHEA užívat.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Články: Alergie na ořechy: když potraviny škodí zdraví
Alergie na arašídy, lískové...
Rakovinné bujení – ohlásit se může nejen bolestí, ale i horečkou
Impotence
Články: Impotence
Nedostatečná tuhost...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: