Hpv, herpes a antibiotika

Dobrý den, přítelkyni před týdnem na gynekologii zjistili genitální bradavice nebo herpes (?), lékař jí předepsal atb. Dalacin c. Přítelkyně tvrdí, že tyto prášky předepsal i mě, přičemž na penisu nic nemám, nicméně mě cca dva týdny svědí kůže na penisu. Můj dotaz je, zdali si mám po dobrání těchto antibiotik zajít k nějakému lékaři nebo ne. Dále bych se rád zeptal, zdali nevadí, že budu brát tyto antibiotika, když jsem za poslední tři měsíce bral tři atb. po sobě (Nolicin - týden, Doxybene - týden, Klacid - týden) a jestli v době, kdy jsem přítelkyni dělal orální sex a nevěděl jsem o této její nemoci, se mi tento virus nemohl dostat do krku a způsobit rakovinu. Předem děkuji za odpovědi.

Odpověď odborníka:

HPV a herpes jsou dva různé typy virů a každý způsobuje něco jiného. Jsou to viry a na ty antibiotika nezabírají. zřejmě jste jimi léčen pro něco jiného. Svědění kůže by mohly způsobit. obvykle se však projevují bradavičkami a vřídky. Antibiotika by Vám uškodit neměla, jestliže jste jinak přes játra a ledviny zdráv. Teoreticky orálně partnerku nakazit můžete, ale určitě orální nákaza nezpůsobí rakovinu. Infekci je možné diagnostikovat serologicky, ale pokud jste bez příznaků, nemá to praktický význam.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Horké dlaně Mám dotaz, poslední dobou mám velmi horké dlaně... když si položím...
  • Mycoplasma pneumoniae Asi tak měsíc jsem marodil, než mi zjistili mycoplasma...
  • Příznaky hiv Před 7 dny jsem měl nechráněný pohlavní styk. Druhý a třetí den se...
  • Bolest zad pod levou lopatkou Je mi 15 let a už nějakou dobu trpím bolestí...
  • Svědivá vyrážka Nerada bych Vás zatěžovala kdyby to nic nebylo tak se radši...
  • Bulka. U konečníku se mi udělala malá boulička která je trochu citlivá. Občas to...
 
Naposledy čtené: